Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



wedding :]
Monday, March 7, 2011 | 0 comments
salam sejahteraa ,

semalam , aku and kawan-2 aku pergi ke kenduri khawin , *cakap mcm bajet je -.-' , seronok lah jgkk sebb dah makan , minum , cakap , jalan-2 , jmpe org yg dh lama tak jmpe . aww , congrats tuk pengantin akhirnya terbina sebuah ikatan yg rasmi , ceh :P 

aww , iTeW TaYuNk aWaRk <3

korang tahu kan korang nih gedik , sbb tuh lah aku sayang <3

kau dah cukup comel bila buat muka mcm tu :]

bilaa semue bila barsatu bergabung meletup , pOOm PooM :p

aku dah nampak cukup gedik kan ? XD

aww , kau mmng gedik :)

nnti buat anak sendiri yee , nnty mak dea mara kau angkut anak dea sane sini . HUAHUAHA

err , btw . sory takde gmbo pengantin , coz , pengantin sibuk . err , HAHA 

dah boringgg -.-'

kiterunk dah cukup comel kan ? HUAHUA . perasaan gilaa -.-'

ItEw TaYuNK KoRaNG kEtAt-2 <3

konon photoshot lah tuhh :P

aku suke yg nihh , mcm minah kmpung :P HAHA

-.-' cukup indah gedik kan ? :P


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics