Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



wanted XD
Thursday, March 10, 2011 | 0 comments
assalamualaikum dan selamatsejahteraa :D


lebih baik kau jawab salam aku sebelum kita memulakan topik perbualan kita pada hari ini . kalau kau tak jawab salam aku , kau akan terima akibat kentut berdarah . *ok , aku tipu . err . topik oh topik , aku nak bgtau yang aku sayang korang sgt sgt * ok , ini benar . aku rasa terharu dan rasa nak nangis bila korang sayang aku balik . :') -lari topikk :P -

err , nak cakap nihh . rase mcm malu lahh :') eleyhh . HAHA . SaYe mInAt SoRuNK bUdAk bESaR nIh TApI dEa tAK BeSar PuN sEBenArNyAaaa . rase gedik pulakk . heew , gerangan orng nyaa tidak lahh handsome sgt , tpy handome lah jgkk . ape yg pasti tentulah bukan budak sekolah aku tuhh , budak dea byk sgt yg handsome -.-' 

aku minat dea je . bukan nyaa gedik-2 nakkan dea . nama dea ? err . encik S****** R**** . aku takde lah tergila-2 kan dea mcm mane ade org yg separuh mati bila dapat tahu datuk siti nurhaliza khawin dgn dato' K , aku minat je . ItEw sUkEw aWaRk :') jgn tanyaa aku siapa , sbb aku takkan bgtau tahu kau even mak aku pun tak tahu siapakah gerangan lelaki tersebut . ItEw SoRaNg JeW Yg tAhU sBb iTeW sOrAnG jEa yG sUkeW AwArk <3 bapakk gediikk :P

okay lah awakk , kita maluu :') kbaii

assalamualaikum



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics