Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



petrosains
Monday, March 28, 2011 | 0 comments
salam sejahtera & assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh

maaf , sepatutnyaa post ini aku dah post dari hari tu lagi , disebabkan aku masih lagy teringatkan kejadian pahit masa pergi nii , aku terus rasa mcm takde mood . urghh , 
.
.
.
.
korang tgok baik-baik gmbr nih semuaa , aku sorang je yg pakai baju pjk . nmpak tak ? aku bukan toyol kat situ k , ini semua salah ........(takde sape salah) ==' huh ,


nampak happy je aku kan , sbb sebelum sampai tuhh , aku dah mogok awal-2 . smpai kawan-2 aku pun risau . HAHA , maaf lahh , aku mmng mcm tuhh . 

\ thanks tan kah cun aka hugo tan belanja aiskrim oreo mcDonald :D /


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics