Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



maaf ibu :'(
Wednesday, March 30, 2011 | 2 comments
salam sejahtera & assalamualaikum


aku balik sekolah , aku bgtau mak aku , aku diturunkan kelas pergi ke kelas bawah , then die marah . aku tahu dea marah tanda dea sayang aku . kemudian dea bandingkan aku dgn org lain , terguris hati aku , nak menangis . aku tahan , aku tanak lah sepanjang hari aku menangis . 

aku tanak buat family aku kecewa dengan aku terutama sekali ibu and ayah . aku kakak sulung , aku nak tunjuk contoh dan bukan lagak pada adik-adik aku . mak aku pujuk aku balik , dea suruh aku belajar , jgn buat malu diri sendiri & keluarga . aku nak belajar , aku tanak main-2 . aku tanak lepas SPM , terus khawin . *kalau anak raja boleh :P , HAHA 

 konon excited dapat khawin dgn anak raja , pffff :P

\aku nak serius dengan pelajaran , aku bukan nak serius dengan perhubungan istimewa /



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics