Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



larian saujana
Saturday, March 26, 2011 | 2 comments
salam sejatera dan assalamualaikum

bilaa cikgu suruh cakap , aku bercakap . bila cikgu suruh lari aku lari . HAHA , semalam aku pegi larian saujana yg bOOOOM bOOOmmM , opocot.com , err . okay fine tak lawak langsung =,=' memang gempak pluss terbaik dari saujana . eeuuwww :P

 semangat budak-budak saujana nihh :D

 
happening takkk ? HAHA
pagi-2 dah snapingg :)

HAHA , kerja aku bukan lari , tapi ganggu org yg tgh jaga jalan raya :) HAHA

 dahh rasmi , HOoOOooraYyy !

 cikguu :)

 kita janji kita kawan selamanyaa dan lari sama-2 . ecehh -,-

 HAHHA , semangat :)


tgh lari-2 , tibe-2 rasa nak buat video , HAHA , mcm org gilaaa . takpe wehh , aku tetap sayangg <3

 
dah habis :) dan aku dapat num 1 . HooOrayy !

see . aku dapat num 1. woahhhh

\siapa rasa aku ada bakat jadi pelakon ? haha /



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics