Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



happy holidayyy , HO HO HO !
Friday, March 11, 2011 | 0 comments
salam sejahtera & salam 1 malaysia



ohhhhhhhhhhhhhh , dah cuti sekolah dah . kau boleh lah buat satu bakul taekkk mate setiap hari , boleh lahh senyum sorangg-2 bilaa bosann , boleh lahh kentut puasss-puassss ! urghhh . aku rasa nak hentak kepala aku kat bantal dan tidur puas-puas . aku akan pastikan aku bangun dan bukan mati -__- amgeeeee . aku nak senyum :] , aku nak ngangaaaa :O , aku nak ejek :P  , aku nak gelak puass-puass :D . HOHOHOH . indahhnyaaaa hari cutikuuu , OOooOooOooO .

dan tiba-tiba aku rasa taekk kat buntut aku tersekat bilaa cikgu bagy homework yg berlonggok-longgok , berlambak-lambak , terbanyak-banyak -___- ohhh , ini satu penyeksaan bagi seorang pelajar sekolah menengah smk seri saujana apabila mendapat homework dan ia sungguh tidak menenangkan jewarat , jeragat , jiwa dan raga aku . aku bukan nangis , aku kuat , aku buat bilaa dah start skolah nnty yee cikgu , terima kasih . huahuahuaha :D 


lupekan tentang homework , 12 jam sebelum start waktu sekolah baru korang igtkan aku tentang homewrok okay ? -___- err . yeahhh , yg terbaik dari ladangnyee nihh . aku nak hangout smpai buntut dan perot aku kempissss . wah wahhh . aku tak sabarr , tapi jgn risau , skunk aku tgh sabar lah nihh . HAHAHH , aku nak hangout dgn nenek aku , atuk aku , mak aku , ayah aku , adek-2 aku , eh . adek-2 aku tayah laa , semakk jee . HAHA . kuang ajr nyer kaka :P 


cikgu , saya janji saya takkan merempit . saya berjanji saya akan datang ke sekolah dgn keadaan yg comel seperti biasaa . dengan doa rakan-2 saya , saya juga insya'allh akan sedaya upaya menyiappkan kerja rumah utk kesemuaa 9 subject . peace cikgu :D

happyy holidaayyyy . OooOooOooOo !


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics