Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



H-E-L-L-O
Tuesday, March 1, 2011 | 0 comments
assalamualaikum & salam sejahtera kepada murid-2 pembaca-2 sekalian , 

apa topik kita pada hari ini yea ? topik kita pada hari ini ialah boyfriend .


err , apa itu boyfriend pada pandangan korang ? err , i mean for girl jeh k , boys kalau rase memang tak segan jawab ler =..=' pada pandangan aku , boyfriend adalah sekadar kawan lelaki . whatttt ? err , my ex-bf or dear baby boyfriend jgn lah terkejut dgn pandangn aku pada boyfriend . =.=' aku tatau kenapa aku berfikiran kalut mcm nihh =.=' wait-2 , aku berkata begitu because aku just tunggu jodoh dari allah , aku manusia and aku hanya menerima dugaan allah meskipun jodoh aku tak handsome , tak kaya , tak pandai or whatever more . 



but , skunk manusia semua inginkan pilihan sendiri kan , dan aku tak pernah nak tipu korang apatah diri aku sendiri yg aku pun sudah ada pilihan hati sendiri . keep it as a secret babe :-* 

*blank sekejap , no ideaa
continue.........after 10minutes


,,,back to our topics , apa yg best nyaa mempunyai boyfriend ? kebahagiaan ? ketenangan ? err , bgaimana pulaa pengakirnyaa ? adakah sesuatu yg membahgiakan ? *(congrats) atau pun titik akhir sesebuah perhubungan . errr , so , tak pyh ler demi utk tunjukkan kesetiaan , kebaikan dgn memberi segala nyaa kpd ur superb boyfriend tuh kan kan ? belum tentu korunk akan kekal smpai mati dgn dea kan kan ? err . so , pengajaran take care , err . HAHHA , what i mean , korang tak payah lerr na bg itu ini , pegy buat projek sana-sini , just igt lerr sape yg bg kaki kau tuh smpai kau boleh berdiri sekarang nih :D

* err , aku tak salah boys dlm hal inii , =='



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics