Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



entry bersemangat . HAHA
Friday, March 18, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warhmatullah hiwabarakatuh 

semalam kita semua jalan-2 , dah lama aku tak hangout dengan korang . aku rindu korang , tapi korang tak tahu . huahuahua , ayat romantis . kita gerak ioi mall , kate kul 10 , tup tap smpai pukul 12 , then tunggu fienaz , fuhh , lamaa . tapi lagy lama fikir nak tgok citer ape , fikir punya fikir , tapy bukan fikir , sampai gaduh-2 . HAHA , last-2 tgok cerita "ratu the movie " , aku rasa kalau aku bwk bantal , dah tertido dahh . goshhh , boring gylaaa . then , makan aiskrim mcD , awww . pastu , jalan-2 . then balik :) 


 HAHA , tak betul :P

 eiihhh , kamera nih buat hal lahh , orange gylaa warna nyeee -.-' 

 kamera dh ok , cermin buat hal . BeNNNccRRRikkk !

 pika gedik <3 aww. ilebuuu

 alololo , aku sayang kau ahh <3 

kau lagi comel pikaaa :P

 aww , kau mmng comel aishah pikaa :P

 HAHA , tak betul :P

 dah cunnn dah tuu <3

 takde motif , -.-'

 gemoks ahh kauu :P

 shooping , taw arhh , aku sakai dan pokai :P

 kak , nak singgit , amek kau , dapat sepuluh hinggit :P

 HAHA , ini lawak . kitarunk igt salah msok bilik wayang , skaly tuh mmng btul oh , tak rmai pun . siap boleh kira ohh , AHA . aku rasa yg semangat kterunk smue laaa . -.-'

 HAHA , tak betull :P

HAHA , :P

takde motif :P *aku rasa mcm picture tgh kentut jee :P hahha


\banyak lagi picture dalam phone / 



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics