Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku rindu masa ini :]
Saturday, March 19, 2011 | 0 comments
salam sejahtera & assalamualaikum

act , post kali nih , patutnyaa aku dah post dari hari tu , tapi disebab kan ada masalah teknikal yang tidak dapat dibendung , aku terpaksa melewatkan post kali ni . hari selasa hari tu dan kini sudah hari ahad , HAHA , aku hangout bersama insan yang tersayang iaitu nik , syam , haziq , kak farra , cukie and akim . memang menggembira kan hati akuu . dan yang amat tidak menggembirakan hati aku iaitu , MP4 aku akan rosak buat selamanyaa . -,- ishhh . err , thanks kak farra because hntr aishah smpai rumahh . jasa mu ku kenang dalam hati :) ewahh

 :) ahh , aku suka

 the laki-laki

 HAHAH , happy timee :)

 ape masalah lah dorang niii , HAHA

 konon comel lah tuhh ? HAHA , okay . comel sgt

 AISHAH sayang NIK , 
NIK sayang AISHAH jgk kan ? :)

 blah lah kau , jgn ganggu hidup aku ! cehh :P

 happeningg ! :)

 :) 
 :) friends forever yeaa ? HAHA

 ni sweet tak ? No No No , ni lagy sweet 
.
.
.
.
 ewahhh <3

 badut sarkas tersesat -,-

 bOOOOoooRINGG 

 nama dia haziq farhan :)

 gilagila :)

 alololo , swee ahh :)

 gmbar takde motif :P

HAHA , kak farra . sape yg terselit tuuUUu :p heew



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics