Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku pergi KL , jalan-2 je :]
Sunday, March 13, 2011 | 0 comments
salam sejahteraa dan assalamualaikum

hari tu , hari yg amat gemilang dan terbilang , aku ponteng sekolahh . entry kali nihh actually dah lapuk coz hari tuh aku malas nak update . HOHO . eh ehh , aku bukan ponteng sekolah yg mcm bohsia dgn minah rempit tuhh , aku bgtau mak aku , aku nak ponteng . mak aku kasi green light . itupun after aku dilayan seperti org gaji , kene buat itu dan ini . * okay , aku tipu jee :P . HAHA

elelele , intan malu-2 .

mrs gemoks say : ItEw tAyUnK AwArK <3

intan kate dea sayang sayaa . *okay aku tipu. HAHA

buat muka ala-ala comel . comel tak ? cakap lah comel . HAHA

INTANNN <3 Q
hahha
okay , itu saje dari saya . SaYE sAyUnK AwArK :P

p/s : intan langsung tak senyum , ngoks betull :P and aku nmpk mcm syok sendiri . -.-'


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics