Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



memang tu bukan sekolah bapak aku pun =..=
Monday, February 28, 2011 | 2 comments
salam sejahtera ,


hello hello hello =..='



sekolah aku mmng maju , aku tabikk spriiingg gylaaa lerr . dgn mesin tumb print yg slalu buad hidup aku jady susah , yg slalu buat aku rase berdebar-2 nak pergi sekolah , tpy itu hanya lah kenangan silam semasa aku zaman nerd di sekolahh =.=' usah dikenang-2 kan lah . tahun nihh , aku jarang sama sekali menatap mesin tumb print tuhh . bukan aku tak syg kau , tpy kau tak syg aku , sbb tuh aku tanak jmpe kau stiap hari lagi . lgypun bapak aku tak kesah pun kalau aku tak pergi tumb print setiap pagi . 



tapi , sekian lama nyaa hidup aku nihhh happy and always , ecehh . pagi tadi hati aku mula berdebar-2 mcm zaman nerd tuuhhh =.=' tiba-tiba ada spot cek . wah wahh , punyaaa bajed cool kan , padahal aku dah senyum-2 bawak brg haram kat sekolahh :') soryy cikgu -.-' saya amat menyesali dan saya cuba utk insaf secepat mungkin , saya tak kata saya akan insaf yee XD atas dasar kepantasan otak aku yg kadang-2 tak jalan nihh , tbe-2 jeh ada idea nk srok brg haram tuhh . ya allah , nseb baik lakonan bajed cool aku tuh jadi dan barang haram tuhh selamat :') syukurr 


so , after this aku akan menjalani kehidupan di sekolah seperti biasaa :') *result ujian aku , makkk aihhh . teruk gylaa . tepuk tgn utk sayaaa =..=




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics