Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



lu langsi lu mati
Tuesday, February 1, 2011 | 5 comments
assalamulaikum sweet stalker :)


mak aku tak ajar dohh benci-2 kat orang walaupun aku dah cube ikut cakap mak aku tapi hati tuhh masih degil nak benci2 orang . tapi , aku kalau benci orang , aku diam jehh , biar hati aku simpan rase benci tuu . tpy ade pulak hater mane tahh nihh dea sbok2 nk ckp dea benci kat " dak yg pnggil diri die dea pelangi uh " . dah lah luah rase tak puas hati dea kat shoutmix org lain . dasar pengecut lahh , takpe lahh . kita tahu , awak hater yg baik kan ? tak pe . kita tahu , awak masih budak-2 . takot kita marah awk kann ? awak , simpan je lahh rase benci awk tuhh . kita malas lah nak gaduh2 . nanty mak saya , mara sayaa , dea tak suka anak dea gaduh2  :)


lu nihh , nanty swoh mak lu ajar didik lu kasi pandai k :)



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics