Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



dikir puteri :)
Monday, February 14, 2011 | 0 comments
salam sejahteraa & assalamulaikum

semalam (ahad) aku dgn geng tarian buat persembahan kat rumah pengantin kat puchong , best <3 ini kterunk punye persembahan yg first , so berdebar2 pluss nk kencing pluss nak berakk . aduyyy , nervous  gylaaa ouhh . 

 dari kiri : myra , intan , sayaa :) , kak ida , pika , mimie , una . yg baju purple tuu , tasha :)

 sumpahh , aku syg korangg . ini tak tipu XD

 aku paling hodohh , sekian terima kasih :)

 ini lahh yg ajar kterunk , mak aihhh , garangg wowhhhh =..=

 geng anak inul , HOHOHO . semue gedik-2 ouhh  :)

 geng anak m daud kilau , HAHA . comel je kan . happeninggggg XD

 HHAHAHA , tak bewtol :)

 with , anak encik azman :)

 giller crew never endd wehh <3

 alahaii <3

pika dgn abg2 deaa :)


hee , malu sayaa . tpy enjoy lahh jgkkk , walaupun byk masalah teknikal dgn panas nyaa lgyy . uihhh , dah laa rmai berkepung kat tmpt kterunk tuhh . =..=


 niyhh , after persembahann , tgok tuu . mcm org GILAK jahh :)

 HAHA , pika kene pkai kain blikk , HOHO , aku pkai sluarr dahh . panas pakai kain :)

 myra jeles dgn kegedikan kecomelan ku yg terserlahh :)

 HAHA ,baekk punyaa

 HAHA , time nehh sje gedik2 , kacau dayah dgn pika nyanyi , HOHO *aku tak nyanyi ok :)

 minah nihh tak bewtol . =..=

 gedik kan ? aku dah ckp dahh :)

 geng anak inul :)

 geng anak M daud kilau :)

 withh pengantin :)

 enjoyyyy <3

 happeningg :)

balik , tukar baju . lepak restorann :)

yeahhhhh :)



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics