Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku nak marah , tpy dea milik orang =.=
Tuesday, February 22, 2011 | 0 comments
salam sejahtera ,


aku abaikan masa makan aku sbb aku marah , nnty kalau aku tak marah aku makan :') heeew . tady mrs N kesian sgt tnggu someone yg suka ckp manis-2 pastu slow-2 kan suare dea kat mrs N . kesian mrs N sbb terpaksa menerima hakikat semue ini adalah realiti kehidupan . sekecil-2 tupai , pandai lgy semut berfikir . erkkhh ? HAHA . aku punyaa peribahasa suka hati aku laaa . *jgn persoal kan tntng guru bm aku k :) 

aku mara lgy nihh , ini bukan masa untk berjenaka . aku rasa marah pluss kesian kat mrs N . kenapa semue ini berlaku , yg buat aku down , knpe berlaku depan mata aku . aku rasa mara , aku mula rasa benci kat dea . aku tahu dea bukan sesiapa pada mata aku , tapy dea teristimewa pada mrs N . aku bukan nak msok cmpur , tpy aku prihatin . aku bukan nak busybody tpy aku kesian :'( 

tolong jgn buat mrs N mcm nih , dea nak spm . hurmm , biar aku bernafas seketikaa ......... hurmm , mrs N syg kau , dea syg kau drpda aku , aku jeles . tpy aku terima hakikat dea syg kau lebih . jgn buad dea mcm nih eyh :') 



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics