Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku dah jogging , kau bila lagi ?
Wednesday, February 9, 2011 | 0 comments
salam sejahtera & salam 1 malaysia :)

mase cuti hari tuu , aku tak buang mase pun pegy lepak sane sini . hohhoho , bajet gylaa wehh . aku pegy jogging , mak aku tak suruh pegy punn , badan aku nihh suruh pegy sbb lemak kate " dah gemoks sgt kau nihh " =.= aku just pakai baju tshirt PUMA , so , aku pun pegy dgn intan , pika and dayah . best ? bole bole laa . first tuhh , penad gylaa mcm goreng kepale org dohhh , sbb kne jln kaki nk pegy bustop kat petaling . haihh , then dah smpai , kterunk guling2 kat rumput kat taman jaya uhh , nseb baik takde taik unta kat situ dohh . HAHAH . then , kterunk snaping then kterunk jalan-2 then kterunk minum2 then kterunk balik . tak jogging pun , penad gylaa dohhh . HAHAHA .

time nak balik tuu , lagy laa penad , kterunk jln kaki jgkk , haihhh , duit dah habis , nak bli air pun ade 20sen jee . :'( rase nak minum air longkang jee nseb baek lahh aku nihh tahu yg mane baik yg mane buruk . hohohoho .

 aku lahh mukaa hantuu tuu XD

ini lahh yg dinamakan frust menonggeng . HAHAH

wajah semangat jogging :)

 aku tangkap gmbr kat tasik , kau ade ? HOHO

 pika kate , rase mcm baring kat atas tilan je XD

 heee , muke aku mcm nak berak jee XD

dayah usha aku dgn pika menggedik , HOHO
 dayah join kiterunk menggedik XD ahha

PIKAAA :)

 kasi lahh duit XD

 model jalanan :)

 aku buad peace dah , kau bila lgyy ? XD

 tayah lah tipu , ckp je la comel XD

 aku suke yg nihh , terbaik dari ladang BABI lembu :)

horayyyy *takde motif

 gedik tak ? gedik kan =..=

pengakhirnyaaa :)



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics