Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



tak de keje , cari keje :)
Friday, January 7, 2011 | 0 comments
salam sejahteraa ,

soryy lama gylaa tak update blog . okayy , aku baru je kemas2 blog aku yg dh berhabuk & dah buang smpah-2 masyarakat yg ade kat blog aku nih :) humm . dah start skolaa dahh . dah sminggu dh sekolahh . dalam masa sminggu mmng comel nakal btol anak encik hamdan nihh . hee ,




kesalahan di skolaa :-
  • 2 hari dtg lewat *ini bukan salah sayaa , salah kak lehaa -.-'
  • kene tangkap tak pkai lencana sekolah , yess dapat larii . so name tak naikk . *good job aishah :)
  • aku & intan buli pengawas librarian form 5 . HAHA , jahat kan ? act , intan start dulu .
  • tido dlm kelass


sayaa pelajar baik :-
  • sesiapaa yg lalu dpn kelas sayaa , mesti nmpk sayaa tgh belajarr . hebad kan ? XD
  • homework complete wehh :)


okayy fine . aku bukan lahh pelajar sekolahh yg baik mcm kau kan kan ? :)




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics