Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku ade kawan , kau ade ?
Wednesday, January 19, 2011 | 2 comments
salam sejahteraa ,

sekian lamenyer , aku dah pikir , nak tunaikan janji aku , aku kan dpt RM4++ dari bapak aku . so , dsbbkan result PMR maths intan dpt * , aku nk blanje lahh deaa . so , dah pikir2 blanje intan mkn KFC . hee , bestbest . sukaa nyaa sayaa . pikaa pun diundang skalyy . huhuhu . 

cehh , pikaa malumalu :)

alahaii , minahh nihh .

HAHA , gmbr aku jee nmpk . *gelak kejam

shaapikaaa :)

ayammm , yumm . ayam dgn intan same jee ! 

KFC dah tak gne sos botol =.='

woahhh <3

okayy , bye . saya nak melantak :)


HAHA ,tgh syok2 , intan tnye , cube kalau sorang dari kte takde ? 
awkk , knpe awk mcm BABI sgt hah ? sensitive :P



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics