Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



penolong kelas 4 JATI tuhh aku :P
Monday, January 24, 2011 | 0 comments

salam sejahteraa :)



ehemm , busy betul lahh kuala berlumpur skunk niyy , haihh . cehh , lari tajuk . ehemm , mulai dari hari isnin , aku dah dilantik menjadi penolong pengarah kementerian pelajaran kelas 4 jati . huahua , perasan nak jadi menteri pelajaran . gylaa . HAHA , humm , sebelum nihh aifaa then sue pulakk . so , skunk status dearunk janda berhias ex.penolong kelas jati . humm , kelas aku pun dah chantik , walaupun mase perhimpunan kelas aku diumumkan kelas terkotor jijik . but no more , kelas aku dah bersih .

hadirnyaa semangat bersih drpd kelas jati terutamanyaa syida & qilah , insyaallah kelas aku sihat selalu . huahuhua . humm , ape lgyy , kitaa enjoyy laa ! 

 ini lahh diaa , minah yg slalu bising kat saujana tuu . 
dea bukan bising , dea hanya perlukan zip atau pin untuk tutup mulut dea :)




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics