Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



ehem =.=
Thursday, January 13, 2011 | 2 comments
salam sejahtera :'( 

ehem , korang dah tahu kan aku tak dapat masuk skola smv sungai buloh tuu . tah laa wehh , ibu ckp mybe tak dapat mybe sbb result kau baik sgt kot , aku tahu nak amek hati aku yg duke dan lara nihh kot . aku tak penah rase sedih sampai mcm nih skaly wehh :( even break dgn bf aku pun , aku tak der lahh smpai mcm nihh . ape yg aku rase skunk mcm harapan aku dah punahh jeaa . :'(



sbb-2 aku nk msok skolaa tuu :
  • aku nak ubah stylelife aku skunk , life aku bosan sgt sgt . yeaa , aku tahu . kawan aku ramai , kire hidup aku perfect dahh , tpy aku nk kan perubahan . tanak hidup dgn lepak tuhh smue , mak aku pun tak suke . 
  • then , aku nk rase hdup dkat asrama , berdikari , hidup tanpa hangout sane-sini , then aku kalau ddok asrama , takde lahh susah kan mak bapak aku dgn rumah bersepahh . aku ddok rumahh nihh mcm big boss jeaa . so , aku nak sgt sgt msok asrama .
  • aku minat sgt sgt bidang pengurusan perniagaan . aku dah bayangkan kalau aku berjaya tuh smue , berangan-2 dahh . sampai msok dlm mimpi , haishh :'(
  • kalau aku msok asrama , aku punye solat tuhh smue tak lahh tinggal . aku tinggal solat smue sbb aku lalai , lalai dgn kebebasan skunk . kalau ddok asrama sentiasa ade peraturan siang malam :'( yeaa , aku memang tak suke kne kongkong , tpy if kalau kongkong utk aku jadi baik , ape salah nyerr , kongkong lahh :)
  • lagy pun aku ade satu hajat besar , and terpakse lahh aku lupekan . humm , smue nyerr dah jdy habuk dahh -.-'
  • humm , kalau skolaa situ , opie ade . teringin gak couple dgn balak satu skolaa . dlu penah laa dgn ***** . tpy mse tuhh tak matang lgyy , budak-2 lgyy , bru form1 . haishh , 

perkara paling buruk dalam tahun 2011 dan jugaa dalam hidup :'(



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics